Oppstart for senteret var høsten 2020, midt under koronaepidemien. Overrekkelse av senter-plakettene ble derfor ikke gjennomført før våren 2022, her representert ved senterleder Terje Nærland og daglig leder for Stiftelsen Kristian Gerhard Jebsen, Sveinung Hole. […]
